CEVA,Tüm Sistemini Sorunsuz Yedekliyor

CEVA ve TURCom işbirliği alanlarını genişletti

Dünyanın dördüncü büyük kontrat lojistiği firması CEVA, IT altyapısı çözümleri için birlikte çalıştığı TURCom Teknoloji ile yeni bir işbirliğine daha imza attı. CEVA, back-up alma işlemleri için de TURCom’la el sıkıştı.

Kurulduğu günden beri otomotiv, lastik, tekstil, elektronik, teknoloji, petrokimya, endüstriyel mamuller ve hızlı tüketim ürünleri dahil olmak üzere birçok farklı sektöre hizmet veren CEVA, back up işlemleri için de TURCom’la anlaştı.  Bugüne kadar araç takip sistemi için TURCom’un Realtech teknolojisini kullanan CEVA, memnuniyetini hizmet alanını genişleterek gösterdi.

CEVA Türkiye Bilgi Teknolojileri Direktörü Nafi YETKİN, “Lokasyonlarımızı konumlandırılan IBM TS3100 Tape Library ile sistem backup’larını alıyoruz ve bu bilgileri belli zaman aralıklarında genel merkezimizdeki kasetlerde saklıyoruz. Merkeze konumlandırdığımız IBM LTO5 Tape Library ile de yüksek yoğunluklu datanın hızlı ve yüksek performanslı bir şekilde backup’ını almak adına kullanıyoruz” dedi. 

CEVA Hakkında
CEVA, küresel lojistik hizmetleri temini ve tedarik zinciri yönetimi konularında lider kuruluşlardandır. Büyük ölçekli ulusal ya da çok uluslu firmalar için ülkesel, bölgesel ya da dünya ölçeğinde tedarik zinciri çözümleri tasarlamakta, oluşturmakta ve işletmektedir. Tedarik zincirinin tüm aşamalarını kullanarak, müşterilerine uçtan uca lojistik çözümleri sunmaktadır. CEVA, otomotiv, lastik, elektronik, teknoloji, petrokimya, endüstriyel mamuller, hızlı tüketim ürünleri, basın yayın, gibi birçok farklı pazar ve sektöre hizmet sunmaktadır. CEVA, dünya çapında, bünyesinde yer alan 46.000 çalışanı ve 170 ülkede gerçekleştirdiği faaliyetler ile toplam alanları 10 milyon metrekareye ulaşan depolama alanının işletimini gerçekleştirmektedir. Dünya’nın her yerine uluslararası nakliye (deniz, hava, kara) hizmeti vermektedir.

Kurumsal müşterilere lojistik ve depolama hizmeti veren CEVA, 2008 yılında yaptığı Varan Kargo satın alması ile uluslararası standartlarla kargo müşterilerine de hizmet vermeye başlamıştır. CEVA Türkiye, 2005 yılında “Operasyonel Mükemmellik” felsefesi ışığında ISO 9001, ISO 14001 ve OHSAS 18001 standartları ile belgelenmiş olan hizmetlerini daha da ileriye taşıyarak 2008 yılında ISO 10002 (Müşteri Memnuniyeti Standardı) belgesini de almıştır. 2007 yılında Investor in People (İnsana Yatırım Yapan Şirket) sertifikasını alan CEVA, ABD’li danışmanlık devi Hewitt Associates'in "En İyi İşyerleri" araştırmasında, 2008 ve 2009 yıllarında Türkiye'nin "En İyi İşyeri" seçilmenin yanı sıra, 2008 yılında Orta - Doğu Avrupa'nın da  "En İyi İşyeri" seçilmiştir. 2009 yılında PERYÖN İnsan Yönetimi Ödülleri’nden Performans Yönetimi Kategorisi’nde ve Eğitim & Gelişim Yönetimi Kategorisi’nde birincilik kazanmanın gururunu yaşamaktadır

Kaizen Hakkında
Kaizen, Japonca’da kai değişim, zen ise daha iyi anlamına gelmektedir, iyi için değişimin amaçlandığı Kaizen uygulamalarıyla sürekli iyileştirme hedeflenmektedir. Kaizen’in uygulanması ortalama 8 hafta süren, özel olarak oluşturulmuş fonksiyonel bir takım tarafından iyileştirmeleri belli bir sürece veya iş planına uygulamasına dayanır. İmalatta uygulandığında iyi sonuçlar verebilen Kaizen, hizmet veya teknik alanlarda da uygulanabilmektedir, ofis ortamında dahi başarılı sonuçlar alınabilmektedir. Kaizen, belirli bir zaman diliminde müşteri memnuniyetinin arttırılması ve rekabet güçlerinin etkilenmesi amacıyla süreçlere yönelik, çalışan, süreç, zaman ve teknolojide yavaş yavaş fakat çok sayıda hızlı bir gelişme sağlamayı maliyetlerde bir düşmeyi ifade eden bir kavramdır. Kaizen, problemleri süreç bazında incelleyerek kök nedenin tespit edilebilmesini ve karşı tedbirler ile hedeflenen iyileşmenin gerçekleşmesini sağlar.