Onur Air

Onur Air, İletişim Ağını TURCom İle Kurdu

"TURCom ile komünikasyonun oldukça zor olduğu Arabistan'da bulunan lokasyonumuzu kapsayan videokonferans projesini başarılıyla hayata geçirdik."

Onur Air Bilgi İşlem Müdürü Can AZUN

TURCom Teknoloji ile beraber başarılı imza atan Onur Air, bu defa da videokonferans projesi ile hem iletişimi hem de güvenliği bir çıta daha yukarıya taşıdı. Türkiye'nin en büyük özel havayolu şirketi Onur Air, yolcularının rahatı için hiçbir yatırımdan kaçınmazken, personel memnuniyeti için de yeni projelere imza atıyor. TURCom ile gerçekleşen birçok proje ile altyapısını yenileyen, güçlendiren Onur Air, son olarak videokonferans projesini yaptı.

"TURCom ile komünikasyonun oldukça zor olduğu Arabistan'da bulunan lokasyonumuzu kapsayan videokonferans projesini başarılıyla hayata geçirdik" diyen Onur Air Bilgi İşlem Müdürü Can AZUN, proje öncesi ve sonrası hakkında şu bilgileri verdi;

"Çeşitli lokasyonlarda gerçekleşen operasyonlarımızda, personel ile daha sağlıklı, sesli iletişimin yanında aynı zamanda görüntülü iletişim kurmak amacıyla videokonferans sistemini kurduk. Arabistan'a uçan 8 tane uçağımızın ve ekiplerimizin güvenliğini de düşünerek, genel merkezimiz ve Arabistan lokasyonumuz arasında videokonferans sistemi sayesinde kaliteli bir iletişime kavuştuk.

Arabistan'daki komünikasyon altyapısı çok gelişmiş olmadığından bazı sorunlarla karşılaşsak da, TURCom'un orda bulunan elemanlarıyla bu sorunların üstesinden geldik. Cidde ve genel merkez arasında da kurulan videokonferans sistemi ile istediğimiz kalite ve özellikte iletişime geçtik. Projenin 2.etabında ise teknik ekibimizi merkeze bağladık. Böylece 3 merkez arasında iletişim ağı kurulmuş oldu."

Acil durumlarda kullanılmak üzere oluşturulan; ACİL DURUM YÖNETİM MERKEZİ (Kriz Merkezi) hazırlandı !
"IATA şartlarına göre konumlandırılması gereken ADYM (ACİL DURUM YÖNETİM MERKEZİ), ERP (Emergency Reponse Plan) şartları doğrultusunda hazırlanmıştır" sözlerini ekleyen AZUN "Yani uçağın kaçırılma, düşme vb. gibi olumsuzluk durumlarında karar verme, beraber hareket etme, basın açıklaması, canlı yayın gibi her türlü organizasyonun yürütülebileceği bir kriz merkezi gerekiyordu. Bu kriz merkezini Genel Müdürlükte kurarak, videokonferansın da bir parçasını buraya bağladık. Olumsuzluk anında; kriz merkezini, olumsuzluk yaşanan yere ulaşan Onur Air yetkilileri ile canlı olarak bağlama imkanı bulacağız. Yapılan tatbikatlarda da bunu gerçekleştirdik." dedi.

Videokonferans projesiyle dışında digital signage projesini de TURCom Teknoloji ile yapan Onur Air, genel merkezin girişine koyulan ekran ile hem misafirlerine Onur Air hakkında bilgilendirici bilgiler veriyor hem de personeline duyurmak istediği çeşitli bilgileri kolayca yayınlıyor.

Onur Air, gerçekleşen 2 proje ile TURCom'la yaptığı projelere yenilerini eklemiş oldu.